למה לעבוד איתנו

חברת Go To Digital מתמחה בהפקת כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור לקוחות המעוניינים להצעיד את העסק שלהם קדימה אל עבר העתיד. בחברת Go To Digital צברנו ניסיון והתמחות בתחום, וכך השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו הוא מתקדם ומקצועי. אנו מזמינים אתכם, בעלי עסקים, בעלי מקצועות  חופשיים, אמנים, אומנים, ואנשי מקצוע עצמאיים, לעלות על הרכבת אל המחר, ולהתחדש בכרטיס ביקור דיגיטלי, נגיש, מפורט, ונוח לשימוש.

למה כדאי לכם לעצב כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא זמין ומיידי. תוכלו להעבירו לכל אדם בכל מקום ובכל שעה, ובעזרתו, כל אדם בכל נקודה ברחבי הגלובוס שבה קיימת רשת אינטרנט, יוכל לבקר בעסק שלכם. אינכם תלויים בבית הדפוס, בדואר, או בפגישות פנים אל פנים, שכן, בלחיצת כפתור תוכלו לשלוח את כרטיס הביקור במהירות הבזק, לכל מי שתרצו, בכל מקום בעולם. ברוכים הבאים לעולם העסקים של המחר, הדקו את החגורות, ובואו נצא לדרך.

רק ב Go To Digital

בגו טו דיגיטל, אנו מעצבים עבור כל לקוח כרטיס ביקור אישי ומקורי. בתהליך עיצוב הכרטיס נוטל חלק צוות מעצבים מקצועי, ונעשה שימוש בתובנות וידע שרכשנו במהלך שנות עבודתנו בתחום. באמצעות מחקרים מגוונים שביצענו על מנת להגיע לעיצוב אופטימלי ולמבנה הנכון של כרטיס הביקור הדיגיטלי, שיפרנו ושיכללנו את כרטיס הביקור הדיגיטלי שאנו מייצרים, כך שיהיה נוח וקל לשימוש, וידידותי לאמצעי מדיה שונים. כרטיס הביקור הדיגיטלי של גו טו דיגיטל הוא קל לשיתוף, מכיל את כתובת האתר, קישור לווייז ולרשתות חברתיות, ומכיל כפתור התקשרות, וכפתור סריקת קוד.

שילוב מנצח

בחברת Go To Digital תמצאו שילוב מנצח של ידע, מקצועיות, אהבה לחדשנות, ויחס אישי לכל לקוח. הידע והמקצוענות מבטיחים לכם מוצר מקצועי ואיכותי, והתשוקה לחדשנות מבטיחה לכם שכרטיס הביקור שלכם יהיה מתקדם ועדכני. בזכות היחס האישי אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בהתאם לצרכים שלכם ולרצונות שלכם, ושההתקשרות תהיה חמה וידידותית. כל שנותר לכם כעת לעשות, הוא ליצור עמנו קשר בטלפון 054-6969516, או להשאיר את פרטיכם באתר, ואחד מאנשי הצוות של גו טו דיגיטל ישוב אליכם במהרה.